Portal Pacjenta nOvum
Zapraszamy do skorzystania z nowego rozwiązania, które pomoże usprawnić komunikację między nOvum a Państwem.
Portal Pacjenta pozwoli na uzupełnienie wywiadu medycznego, który jest niezbędny do przeprowadzenia wizyty wstępnej. Usprawni też przygotowanie i podpisanie w klinice zgód na objęcie leczeniem. Na Portalu dostępne również będą dokumenty finansowe, a już niebawem pojawią się kolejne udogodnienia, dzięki którym wizyta w nOvum będzie przebiegała jeszcze sprawniej.
Pytania i odpowiedzi
Dlaczego warto założyć konto w Portalu Pacjenta nOvum?
Nowi Pacjenci nOvum:
Portal Pacjenta umożliwia otwarcie indywidualnego konta Pacjenta, które już dziś umożliwi zebranie i przekazanie nam danych dotyczących Państwa dotychczasowego leczenia. Możecie to Państwo zrobić w dowolnym momencie, w komfortowych, domowych warunkach. Naszym zdaniem taki sposób przygotowania, bardzo porządkuje komunikację podczas pierwszego spotkania ze specjalistą i pozwala na pełniejsze skorzystanie z tej konsultacji. Dlatego serdecznie zachęcamy do wykorzystania tej możliwości.
Obecni Pacjenci nOvum:
Portal Pacjenta umożliwia otwarcie indywidualnego konta Pacjenta, które bardzo usprawni proces komunikacji i Państwa obsługi, np. umożliwi przekazanie dokumentów rozliczeniowych (z pominięciem tradycyjnej poczty). Z czasem planujemy udostępniać coraz więcej funkcjonalności, które będą usprawniał formalności niezbędne do kontynuowania leczenia w nOvum.
Kto może korzystać z Portalu Pacjenta nOvum?
Konto w Portalu Pacjenta może założyć każda pełnoletnia osoba. Aby jednak móc korzystać z jego możliwości, np. przekazywać i pobierać dane i dokumenty trzeba być naszym Pacjentem.
Jak mogę aktywować pełen dostęp do Portalu?
Obecnie, jest to możliwe wyłącznie poprzez wizytę w nOvum z dowodem osobistym lub innym wymaganym dokumentem, potwierdzającym Państwa tożsamość. Niebawem uruchomimy dodatkowe możliwości (autoryzacja przez wideorozmowę, a także przelewem).
Do czego posłużą dane przekazane w Portalu Pacjenta nOvum?
Wszystkie dane, które przekazywane są nOvum służą wyłącznie procesowi medycznemu, który Państwo przechodzą u naszej klinice. Forma przekazania tych danych nie zmienia sposobu i stopnia ich zabezpieczenia oraz celu w jakim zostały przekazane. Portal Pacjenta ma docelowo wykluczyć konieczność wpisywania wszelkich danych ręcznie, podczas wizyt w nOvum.
W jaki sposób nadawane jest hasło do konta w Portalu Pacjenta?
Użytkownik sam ustanawia hasło, wg wytycznych, które Portal podpowiada (musi składać się z 8 znaków w tym małych i wielkich liter, cyfry oraz znaku specjalnego). Tylko hasło utworzone zgodnie z wytycznymi zostanie zaakceptowane przez system.
Jak odzyskać hasło?
Nie ma możliwości odzyskania hasła. Hasło można zresetować, klikając w opcję „nie pamiętam hasła” na ekranie logowania i ustawić nowe.
Czy można wyłączyć dwuetapowe logowanie?
Ze względu na to, że w portalu znajdują się dane medyczne, jesteśmy zobowiązani zabezpieczać konta dwuetapowym logowaniem.
Co zrobić, gdy mail potwierdzający (z linkiem aktywacyjnym konto) nie przyszedł na mojego maila?
Prosimy o:
• sprawdzenie czy podany podczas rejestracji adres mailowy został dodany prawidłowo;
• odczekanie trzech minut i odświeżenie skrzynki odbiorczej;
• sprawdzenie folderu SPAM.
Co zrobić, gdy SMS z kodem aktywacyjnym nie przychodzi?
Prosimy o:
• sprawdzenie czy wprowadzony został poprawny numer telefonu – wyświetla się on na ekranie, w polu, do którego należy wprowadzić kod autoryzujący;
• (jeśli numer jest poprawny) kliknięcie na guzik ponownej wysyłki SMSa.
System nie chce przyjąć mojego hasła, co robić?
Hasło musi składać się z 8 znaków, w tym małych i wielkich liter, cyfry oraz znaku specjalnego. Portal podpowiada w trakcie tworzenia hasła, które warunki już zostały spełnione. Prosimy o uwzględnienie wskazówek Portalu.
Moje hasło nie działa, nie mogę się zalogować.
• Prosimy o ponowne sprawdzenie poprawności wpisanego hasła, np. korzystając z możliwości odsłonięcia hasła podczas wpisywania – to często pomaga 😊
• po 5 niepoprawnych próbach wpisania hasła, system blokuje dostęp na 5 minut. Prosimy o ponowne wprowadzenie hasła po upływie tego czasu.
• Jeśli powyższe nie przyniesie oczekiwanego rezultatu prosimy o zresetowanie hasła – na ekranie logowania należy użyć opcji „nie pamiętam hasła”.